måndag 19 juni 2017

Fotoutmaning hos Amanda Jona - REFLEKTION.

Hej.

Jag har hängt på månadens fotoutmaning hos fotografen  Amanda Jona med temat "Reflektion".


Mitt bidrag.

Reflektion, tid att tänka efter, tid att tänka om och tid att tänka framåt. Stanna upp och ta sig en funderare i lugn och ro. Hela livet snurrar så fort att vi knappt hinner med ibland. Jag hinner inte med i alla fall, jag måste stanna upp och reflektera över mig och mitt liv. Ofta alldeles för ofta handlar livet om tid. Tiden som vi alla har men ändå aldrig har. Livet består av många pusselbitar som ska paras ihop. Alla får vi olika bitar som passar bra och mindre bra med varandra. Då får vi helt enkelt byta bitar med oss själva och andra vi möter i våra liv.

Min stund på jorden - på altanen med lite rött, ny bok, vackert väder och kameran om bilden flyger förbi.

🌞Ha en underbar midsommar🌞.

Puss.

3 kommentarer:

  1. Så härligt tolkat inlägg

    SvaraRadera
  2. Det låter verkligen som reflektion, så bra jobbat :D

    SvaraRadera
  3. Fin reflektion du fått till här!Gillade det där om bilden flyger förbi :-)
    Tack för din kommentar hos mig. Blev sugen på at hänga med på Månadens fotoutmaning ..:-)
    Må gott kram!

    SvaraRadera

Namn:
Email:
Blogg: