lördag 10 juni 2017

Justin Bieber dissade Flempan hockey.

Hej.

Idag var det minsann en annorlunda träning för Flempangänget. Inne i omklädningsrummet fick de veta att självaste Justin Bieber skulle närvara på deras träning idag. Tydligen hade hela vaktgänget varit runt långt innan isträningen började för att säkra hallen. Ingen som var i hallen fick komma in när Justin klivit in och alla dörrar låstes utan en som kontrollerades.



Ascoolt tyckte nog de flesta i hallen.

Det var sträng order  - inget på de sociala medierna om att Justin var i Stortorp och skulle träna hockey med Flempan förrän efter. Sagt och gjort killarna tränade på och väntade tills Justin kom för då skulle de spela match. Hans utrustning var inburen i omklädningsrummet. Nej inte behövde han eget rum han skulle hänga med grabbarna, så löd instruktionerna.

Även Malin och jag i cafeterian väntade och googlade på hur han verkligen såg ut. Vi till och med hittade ett par skridskor som vi skulle låna. För att få spela hockey med en världsstjärna är ju riktigt fett.



Justin dissade Flempan hockey -  låg tydligen och sov .

Efter 45 minuter in i träningen fick tränarna veta att Justin inte skulle kliva på isen. En av livvakterna hämtade ut utrustningen och bar ut den. Till svar fick tränarna att Justin var trött och låg och sov. Väldigt knasigt och dumt tyckte vi alla som var inne i hallen. Så jag gick ut för att få äta upp min matlåda som jag så duktigt packat med mig när jag inte alls hann med någon lunch idag.

Ute på parkeringen stod tre bilar som man inte behövde vara smart för att räkna ut att det var Justin bilarna. Visst är det lite konstigt att om han ändå var i Stortorp och sov i en av bilarna att han inte orkade lira med Flempan. Då kunde han väl kommit in och sagt hej, tycker jag nog. Utanför bilarna stod de svartklädda killarna som varit inne i hallen och burit hockeyprylarna. Jag med min knaggliga engelska frågade dem varför han inte deltog i träningen med killarna. Till svar fick jag av någon som stod längre bak mot bilen i vit tröja och keps i handen:

"Didn`t you know i was awake until six this morning"

Direkt därefter satte sig denna världskändis i bilen och dörren drogs igen. Jag tog upp min telefon för att ta en bild men fick som svar att inga bilder tack. När alla var inne i bilarna innan de körde iväg tog jag en bild  i alla fall. Nej jag har ingen aning om hur länge denna personen var vaken igår. Du hade inte behövt träna med Flempan om du inte orkade men du kunde kommit in och sagt som det var. Det var du som ville träna med laget. När du ändå var precis utanför hockeyhallen kan jag tycka att det är vanligt folkvett att komma in och säga hej åtminstone.


Bild lånad av Aftonbladet.se


Justin Bieber - killarna väntade på dig.

Kram Kram Kamilla

3 kommentarer:

  1. Ja han borde ha kunnat säga hej

    SvaraRadera
  2. Suck....vad ska man säga.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Ah så jävla dåligt men de tär stilen han kör, jäkla looser. FÖr mycket droger & alkohol på den killen tror jag dessvärre =( Lever ett hårt liv. För ung, för divig och så jäkla ignorant. Det finns massa liknande skit om honom. Han dissar stora konserter och gör som han vill.
    Svar: Ja det är helt fantastiska blommor! Japp åt massor av syrén när jag var liten, det gjorde vi alla. Antar att det är ngn förälder som sagt till oss att man faktiskt kan äta syrén,haha. Nyfiken på hur saften skulle smaka!
    Japp eftersom det är trästjälkar så får alla blommor på sådan typ av stjälk det mycket svårare att ta upp vatten därav varför man gör så ;)

    SvaraRadera

Namn:
Email:
Blogg: